Τρίτη 2 Οκτωβρίου 2018

Γνωστοποίηση υποψηφίου Δημάρχου Κιλκίς.

Η εικόνα ίσως περιέχει: 1 άτομο, κουστούμι και εσωτερικός χώρος
Ως ενεργό μέλος αυτής της παράταξης και σεβόμενος πάντα τις αρχές και τις αξίες του κόμματος της Νέας Δημοκρατίας, κάνω γνωστη την προθεση μου στο να είμαι υποψήφιος δήμαρχος Κιλκίς στις
επερχόμενες εκλογές του Μαιου για την τοπική αυτοδιοίκηση.
Την απόφασή μου αυτή την πήρα σκεπτόμενος πάντα με γνώμονα το συμφέρον των συνδημοτών μου. Αφουγκραζόμενος τις απόψεις καθώς και τους προβληματισμούς τους, με την παρότρυνση καθώς και με την στήριξη αξιόλογων πολιτών των περισσότερων κοινωνικών τάξεων να σταθούν ενεργα στο πλευρό μου.
Στην προσπάθειά μου αυτή θεωρώ πως αρωγός θα πρέπει να είναι και η πολιτική στήριξη του κόμματος της Νέας Δημοκρατίας.
Με εκτίμηση
ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΙΧΑΗΛΊΔΗΣ
Υποψ. Δημαρχος
Κιλκίς.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου