Παρασκευή 8 Απριλίου 2016

Συνέχεια τηλεφωνημάτων...


Σκηνή 1
O πορνόγερος επιχειρηματίας κλείνει το μάτι
στην όμορφη γραμματέα:

~ Είσαι για μια όμορφη βδομάδα στο εξωτερικό εσύ κι εγώ; Θα το κάνουμε να φανεί σαν επαγγελματικό ταξίδι.

Σκηνή 2
Η γραμματέας τηλεφωνεί αμέσως στον άντρα της.
~ Έλα γλυκιέ για μια εβδομάδα το αφεντικό κι εγώ θα πάμε επαγγελματικό ταξίδι στο εξωτερικό οπότε ναι προσέχεις τον εαυτό σου αγάπη μου.

Σκηνή 3
O κατεργάρης σύζυγος τηλεφωνεί στην κρυφή ερωμένη του.
~ Η γυναίκα μου πάει στο εξωτερικό, θες να περάσουμε αυτή την εβδομάδα μαζί;;

Σκηνή 4
Η κρυφή ερωμένη τηλεφωνεί στο μικρό μαθητή που του κάνει ιδιαίτερα μαθήματα.
~ Για μια εβδομάδα έχω μια σοβαρή δουλειά και δεν χρειάζεται να έρχεσαι για μάθημα.

Σκηνή 5
O μικρός μαθητής τηλεφωνεί στον παππού του.
~ Παππού αυτή την εβδομάδα η δασκάλα μου έχει δουλειά και δεν έχω μαθήματα. Ναι περάσουμε αυτή την εβδομάδα μαζί;;

Σκηνή 6
O παππους πορνογερος τηλεφωνεί στην γραμματέα του.
~ Αυτή την εβδομάδα πρέπει ναι την περάσω με τον εγγονό μου οπότε δυστυχώς πρέπει ναι αναβάλλουμε αυτό το «επαγγελματικό» ταξίδι.

Σκηνή 7
Η γραμματέας τηλεφωνεί στον άντρα της.
~ Αγάπη μου το αφεντικό έχει μια δουλειά και έτσι ακυρώσαμε το επαγγελματικό ταξίδι.

Σκηνή 8
O σύζυγος τηλεφωνεί στην ερωμένη δασκάλα.
~ Με συγχωρείς αλλά δεν μπορούμε να περάσουμε την εβδομάδα μαζί, η γυναίκα μου ακύρωσε το ταξίδι της.

Σκηνή 9
Η δασκάλα τηλεφωνεί στο μικρό αγόρι.
~ Κοίτα ακυρώθηκε η έκτακτη δουλειά που είχα οπότε έλα κανονικά στα μαθήματα σου.

Σκηνή 10
Το αγόρι τηλεφωνεί στον παππού του.
~ Τελικά η δασκάλα μου ακύρωσε της δουλειά της και έχω κανονικά μαθήματα. Συγνώμη αλλά δεν μπορώ να σου κάνω παρέα.

Σκηνή 11
O πορνογερος επιχειρηματίας τηλεφωνεί στην γραμματέα.
~ Κοίτα μην ανησυχείς για αυτό που σου είπα θα πάμε το ταξιδάκι μας. Κάνε κανονικά τις κρατήσεις.

Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες τα τηλεφωνήματα ακόμα συνεχίζονται.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου