Τρίτη 12 Απριλίου 2016

Τρία ανεκδοτάκια για να γελάσει λίγο το χειλάκι μας


Η παθολογική ζηλιάρα
-Μόλις τίναξα το σακάκι σου μωρό μου
-Ωραία και;
-Τι και ρε; Δεν είχε ούτε μια τρίχα!
-Ωραία..και;
-Τι ωραία και ρε αλήτη; Ποια είναι αυτή η....
καραφλή που πηδάς;

Τρελαμένος πελάτης delivery
Ντριν....
-Ναι;
-Τι ναι ρε απατεώνες.
-Ηρεμήστε κύριε μου.. Τι έγινε;
-Τι να ηρεμήσω ρε...
Που πριν 40 λεπτά παρήγγειλα μια σπέσιαλ απ όλα.
-....Δεν σας την φέραμε ακόμη......;
-Μου την φέρατε! Αλλά τι μου φέρατε...Που την άνοιξα και είναι μόνο ζυμάρι.
Μόνο την μυρωδιά πήρε...Τα 6 ευρώ μου πίσω ρε........
-Αποκλείεται κύριε να μην.....
-Τι αποκλείεται ρε, μπροστά μου την έχω. Να, ούτε σάλτσα δεν ........
Ω.......ου........Χίλια συγγνώμη....Την άνοιξα ανάποδα...

Η εφηβεία και η μαϊμού

Τρέχει ένα πρωί η μικρή στην μαμά της
-Μαμά-μαμά, δες τι γίνεται. Τι συμβαίνει;
-Μην ανησυχείς μωρό μου. Είναι που μεγαλώνεις και το μαϊμουδάκι σου αρχίζει να αποκτά τρίχες. Κι εγώ έχω και όλες μας

Τρέχει η μικρή ενθουσιασμένη στο δωμάτιο και στην μεγάλη της αδελφή.
-Μαρία...Μαρία δες! Και το δικό μου μαϊμουδάκι έχει τρίχες.
-Μικρό είναι ακόμη. Το δικό μου τρώει και μπανάνες...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου