Τη σύνδεση του δυτικού τμήματος του Δήμου Παιονίας με τη
Θεσσαλονίκη μέσω του ΟΑΣΘ, προτείνει ο επικεφαλής της μείζονος
μειοψηφίας, Κώστας Σιωνίδης.
Όπως τονίζει ο κ. Σιωνίδης, οι κάτοικοι της δυτικής Παιονίας
εξυπηρετούνται με δύο δρομολόγια την
ημέρα μέσω ΚΤΕΛ από Θεσσαλονίκη σε αντίθεση με αυτούς του Πολυκάστρου, της Αξιούπολης και της Γουμένισσας που εξυπηρετούνται από δέκα.
Όπως επισημαίνει ο επικεφαλής της μείζονος μειοψηφίας, το θέμα τέθηκε κατ` αρχάς το 2013, η σχετική μελέτη που συντάχθηκε τότε από το Δήμο Παιονίας προωθήθηκε το 2014, ενώ σήμερα που γίνεται αναδιαμόρφωση των δρομολογίων του ΟΑΣΘ είναι ευκαιρία να επιτευχθεί ο στόχος.
Η σχετική τοποθέτηση επί του θέματος, που έκανε ο κ. Σιωνίδης στο Δημοτικό Συμβούλιο έχει ως εξής:
«Τον Νοέμβριο του 2013 ο Δήμος Παιονίας είχε προχωρήσει σε αίτημα για την ένταξη του δυτικού τμήματος του δήμου Παιονίας σε γραμμή του ΟΑΣΘ.
Συγκεκριμένα στις 23 Νοεμβρίου επισκέφτηκε τον Δήμο ο τότε υφυπουργός μεταφορών κ. Μιχάλης Παπαδόπουλος στον οποίο το θέμα παρουσίασε ο Δήμαρχος κ. Α. Λαπόρδας και ο αντιδήμαρχος κ. Κ. Σιωνίδης. Ο συνεργάτης του Δημάρχου κ. Σ. Τσέτος, κατόπιν προτροπής του Υφυπουργού ανέλαβε να παρουσιάσει δημογραφικά και γεωγραφικά στοιχεία σε μορφή μελέτης, ώστε να αποδεικνύεται η βιωσιμότητα πέραν της προφανούς κοινωνικής ωφέλειας της πρότασης.
Η πρόταση – μελέτη στάλθηκε ηλεκτρονικά μετά από δύο ημέρες και υπηρεσιακά στις 25/11 με αρ.πρ.43080 Δήμου Παιονίας.
Το 2014 η πρόταση προωθήθηκε συνδυαστικά προς τον ΟΑΣΘ και το ΚΤΕΛ Κιλκίς. Η πληροφόρηση μάλιστα που είχαμε παρακολουθώντας το θέμα ήταν ότι υπήρχε θετική απόκριση από όλους τους εμπλεκόμενους.
Σήμερα επαναφέρουμε το θέμα στο Δημοτικό Συμβούλιο διότι πιστεύουμε ότι η συγκυρία είναι ευνοϊκή.
Την περίοδο αυτή γίνεται αναδιαμόρφωση των δρομολογίων του ΟΑΣΘ.
Ο Οργανισμός Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης (ΟΣΕΘ) ασχολείται αυτή την περίοδο με το θέμα αυτό. Μπορεί η αρμοδιότητα τους να αφορά το Νομό Θεσσαλονίκης αλλά στην προκειμένη περίπτωση η γραμμή 92 του ΟΑΣΘ ήδη εισέρχεται στο νομό Πέλλας και οι αποστάσεις που προτείνουμε για επέκταση της γραμμής είναι πολύ μικρές.
Ο Πρόεδρος του Νέου Ίνκα που συνεργάζεται με το κ.Τσέτο για διάφορα θέματα καταναλωτών την περίοδο αυτή, άκουσε με ενδιαφέρον την πρόταση και την μετέφερε διερευνητικά στον ΟΣΕΘ.
Κύριε Δήμαρχε , πιστεύουμε ότι θα πρέπει να κινηθούμε συντονισμένα. Προτείνουμε να κανονίσουμε μια συνάντηση με τη διοίκηση του ΟΣΕΘ στην οποία να πάμε μαζί και να διεκδικήσουμε την πρόταση. Μάλιστα μπορούμε να ζητήσουμε την αρωγή του βουλευτού Κιλκίς κ. Γιώργου Γεωργαντά που πριν λίγες ημέρες ανέλαβε παρόμοια πρωτοβουλία για το Αγιονέρι.
Οι κάτοικοι της δυτικής Παιονίας εξυπηρετούνται με δύο δρομολόγια την ημέρα μέσω ΚΤΕΛ από Θεσσαλονίκη σε αντίθεση με του Πολυκάστρου, της Αξιούπολης και της Γουμένισσας που εξυπηρετούνται από δέκα.
Νομίζουμε ότι συντεταγμένα σαν Δήμος πρέπει να συνεχίσουμε την διεκδίκηση που ξεκίνησε το 2013 προς όφελος των κατοίκων του πρώην Δήμου Ευρωπού και των Ρυζίων.»
ημέρα μέσω ΚΤΕΛ από Θεσσαλονίκη σε αντίθεση με αυτούς του Πολυκάστρου, της Αξιούπολης και της Γουμένισσας που εξυπηρετούνται από δέκα.
Όπως επισημαίνει ο επικεφαλής της μείζονος μειοψηφίας, το θέμα τέθηκε κατ` αρχάς το 2013, η σχετική μελέτη που συντάχθηκε τότε από το Δήμο Παιονίας προωθήθηκε το 2014, ενώ σήμερα που γίνεται αναδιαμόρφωση των δρομολογίων του ΟΑΣΘ είναι ευκαιρία να επιτευχθεί ο στόχος.
Η σχετική τοποθέτηση επί του θέματος, που έκανε ο κ. Σιωνίδης στο Δημοτικό Συμβούλιο έχει ως εξής:
«Τον Νοέμβριο του 2013 ο Δήμος Παιονίας είχε προχωρήσει σε αίτημα για την ένταξη του δυτικού τμήματος του δήμου Παιονίας σε γραμμή του ΟΑΣΘ.
Συγκεκριμένα στις 23 Νοεμβρίου επισκέφτηκε τον Δήμο ο τότε υφυπουργός μεταφορών κ. Μιχάλης Παπαδόπουλος στον οποίο το θέμα παρουσίασε ο Δήμαρχος κ. Α. Λαπόρδας και ο αντιδήμαρχος κ. Κ. Σιωνίδης. Ο συνεργάτης του Δημάρχου κ. Σ. Τσέτος, κατόπιν προτροπής του Υφυπουργού ανέλαβε να παρουσιάσει δημογραφικά και γεωγραφικά στοιχεία σε μορφή μελέτης, ώστε να αποδεικνύεται η βιωσιμότητα πέραν της προφανούς κοινωνικής ωφέλειας της πρότασης.
Η πρόταση – μελέτη στάλθηκε ηλεκτρονικά μετά από δύο ημέρες και υπηρεσιακά στις 25/11 με αρ.πρ.43080 Δήμου Παιονίας.
Το 2014 η πρόταση προωθήθηκε συνδυαστικά προς τον ΟΑΣΘ και το ΚΤΕΛ Κιλκίς. Η πληροφόρηση μάλιστα που είχαμε παρακολουθώντας το θέμα ήταν ότι υπήρχε θετική απόκριση από όλους τους εμπλεκόμενους.
Σήμερα επαναφέρουμε το θέμα στο Δημοτικό Συμβούλιο διότι πιστεύουμε ότι η συγκυρία είναι ευνοϊκή.
Την περίοδο αυτή γίνεται αναδιαμόρφωση των δρομολογίων του ΟΑΣΘ.
Ο Οργανισμός Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης (ΟΣΕΘ) ασχολείται αυτή την περίοδο με το θέμα αυτό. Μπορεί η αρμοδιότητα τους να αφορά το Νομό Θεσσαλονίκης αλλά στην προκειμένη περίπτωση η γραμμή 92 του ΟΑΣΘ ήδη εισέρχεται στο νομό Πέλλας και οι αποστάσεις που προτείνουμε για επέκταση της γραμμής είναι πολύ μικρές.
Ο Πρόεδρος του Νέου Ίνκα που συνεργάζεται με το κ.Τσέτο για διάφορα θέματα καταναλωτών την περίοδο αυτή, άκουσε με ενδιαφέρον την πρόταση και την μετέφερε διερευνητικά στον ΟΣΕΘ.
Κύριε Δήμαρχε , πιστεύουμε ότι θα πρέπει να κινηθούμε συντονισμένα. Προτείνουμε να κανονίσουμε μια συνάντηση με τη διοίκηση του ΟΣΕΘ στην οποία να πάμε μαζί και να διεκδικήσουμε την πρόταση. Μάλιστα μπορούμε να ζητήσουμε την αρωγή του βουλευτού Κιλκίς κ. Γιώργου Γεωργαντά που πριν λίγες ημέρες ανέλαβε παρόμοια πρωτοβουλία για το Αγιονέρι.
Οι κάτοικοι της δυτικής Παιονίας εξυπηρετούνται με δύο δρομολόγια την ημέρα μέσω ΚΤΕΛ από Θεσσαλονίκη σε αντίθεση με του Πολυκάστρου, της Αξιούπολης και της Γουμένισσας που εξυπηρετούνται από δέκα.
Νομίζουμε ότι συντεταγμένα σαν Δήμος πρέπει να συνεχίσουμε την διεκδίκηση που ξεκίνησε το 2013 προς όφελος των κατοίκων του πρώην Δήμου Ευρωπού και των Ρυζίων.»
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου