Τρίτη 14 Νοεμβρίου 2017

ΝΙKOΣ ΑΝΔΡΟΥΛΑΚΗΣ: Ο ΤΣΙΠΡΑΣ έγινε ΠΡΟΕΔΡΟΣ από τον ΑΛΑΒΑΝΟ, εγώ δίνω έναν αγώνα ΑΛΛΑΓΗΣ


Στην ανάγκη για ανανέωση επέμεινε λίγες ώρες μετά τα αποτελέσματα του πρώτου γύρου και ενόψει της αναμέτρησής του την Κυριακή με την Φώφη Γεννηματά για την ηγεσία του νέου ενιαίου φορέα, ο Νίκος Ανδρουλάκης.

Μιλώντας στην τηλεόραση του ΣΚΑΪ ο κ. Ανδρουλάκης δεσμεύτηκε ότι θα εγγυηθεί για την ενότητα και την πορεία προς το νέο κόμμα, ενώ έκανε άνοιγμα στους υπόλοιπους
υποψήφιους, που έμειναν εκτός δεύτερου γύρου. Ανέφερε μάλιστα ότι θα μιλήσει με όλους.

Ο κ. Ανδρουλάκης χαρακτήρισε το χθεσινό αποτέλεσμα παρακαταθήκη για την παράταξη και σε συγκρίσεις με τον Αλέξη Τσίπρα τόνισε: «Ο Κ. Τσίπρας έγινε πρόεδρος από τον κ. Αλαβάνο, εγώ δίνω έναν αγώνα αλλαγής».

Εξέφρασε επίσης την πεποίθηση ότι θα υπάρχει μεγάλη συμμετοχή και στον δεύτερο γύρο, η οποία θα είναι ένα μήνυμα στην Νέα Δημοκρατία και τον ΣΥΡΙΖΑ για το αποτέλεσμα.

Στην ερώτηση τι θα γίνει αν χάσει από τη Φώφη Γεννηματά, ο κ. Ανδρουλάκης απάντησε:

«Όλοι έχουμε μια πορεία, εγώ πάντα ήμουν σε αυτή την παράταξη. Δεν εμπορεύομαι την παρουσία μου. Ότι και να γίνει θα είμαι εκεί».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου