Δευτέρα 12 Σεπτεμβρίου 2016

Χοντρή καζούρα του Ιβάν Σαββίδη στον Κοντομηνά

"Αν ζορίζεσε, πούλησέ μου το κανάλι σου κι εγώ θα κρατήσω όλες τις θέσεις εργασίας" «Επιβεβαιώνω ότι ο χώρος των ΜΜΕ στην Ελλάδα ....
με ενδιαφέρει και θέλω να έχω συμμετοχή. Είμαι έτοιμος στα πλαίσια της προστασίας των θέσεων των εργαζομένων, να προτείνω σε οποιοδήποτε κανάλι από αυτά που έχασαν τον διαγωνισμό και μεταξύ αυτών στον Αlpha και στον κ.Κοντομηνά, να πουλήσουν το κανάλι τους κι εγώ εγγυώμαι ότι οι θέσεις εργασίες θα διατηρηθούν» τόνισε μιλώντας στην ΕΡΤ το βράδυ της Κυριακής ο Ιβάν Σαββίδης διευκρινίζοντας στην συνέχεια ότι θα προσπαθήσει να κάνει συνέργεια με κάποιον από τους υπερθεματιστές των αδειών. "Είμαι έτοιμος να προσφέρω τέτοιους όρους σε αυτούς που έχασαν την άδεια που θα μου επιτρέψουν να διατηρήσω τις θέσεις εργασίας. Μπορεί να είμαι ο πρώτος που λέει ότι δεν πρέπει να μειώνονται οι θέσεις εργασίας, θα ψάξω να βρω την λύση του προβλήματος με την δική μου συμμετοχή στα μίντια κι αυτή την ανακοίνωσή μου ας την λάβουν όλοι σαν επίσημη προσφορά προς όλους αυτούς οι οποίοι χάνοντας την άδεια είναι έτοιμοι να προβούν σε απολύσεις εργαζομένων» κατέληξε ο μεγαλομέτοχος του ΠΑΟΚ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου