Δύο σημαντικά έργα που αφορούν τη δημιουργία δεκατριών πρατηρίων φυσικού
αερίου στο εθνικό δίκτυο και την ηλεκτροκίνηση του σιδηροδρομικού
δικτύου Θεσσαλονίκης – Ειδομένης χρηματοδοτεί η Ε.Ε.
Επεκτείνεται η ηλεκτροκίνηση στο σιδηροδρομικό δίκτυο της
βορείου Ελλάδας, καθώς εγκρίθηκε η ένταξη του έργου για την αναβάθμιση
και ηλεκτροκίνηση της σιδηροδρομικής
γραμμής Πολύκαστρο – Ειδομένη στον ευρωπαϊκό χρηματοδοτικό μηχανισμό «Συνδέοντας την Ευρώπη» (Connection Europe Facility - CEF) που χρηματοδοτεί τη δημιουργία και την ανάπτυξη έργων υποδομής στους τομείς των Μεταφορών, της Ενέργειας και των Τηλεπικοινωνιών.
γραμμής Πολύκαστρο – Ειδομένη στον ευρωπαϊκό χρηματοδοτικό μηχανισμό «Συνδέοντας την Ευρώπη» (Connection Europe Facility - CEF) που χρηματοδοτεί τη δημιουργία και την ανάπτυξη έργων υποδομής στους τομείς των Μεταφορών, της Ενέργειας και των Τηλεπικοινωνιών.
Με χρηματοδότηση του ίδιου μηχανισμού θα δημιουργηθούν από
τη ΔΕΠΑ δεκατρία νέα σημεία τροφοδοσίας CNG (συμπιεσμένου φυσικού
αερίου, κατάλληλου για τα αυτοκίνητα) σε υπάρχοντα πρατήρια υγρών
καυσίμων πάνω στο εθνικό οδικό δίκτυο.
Ειδικότερα, το πρώτο έργο αφορά την ολοκλήρωση της αναβάθμισης και ηλεκτροκίνησης της σιδηροδρομικής γραμμής Θεσσαλονίκη - Ειδομένη στο τμήμα Πολύκαστρο – Ειδομένη, και περιλαμβάνει όλες τις υπολειπόμενες εργασίες επιδομής και τις εργασίες ηλεκτροκίνησης για την παραλλαγή της χάραξης, την κατασκευή / αναβάθμιση των σιδηροδρομικών σταθμών / στάσεων και τις απαραίτητες φυτοτεχνικές εργασίες σταθεροποίησης και περιβαλλοντικής αποκατάστασης των πρανών.
Οι κύριες εργασίες κατασκευής είναι ήδη σε εξέλιξη, μέσα από δύο συμβάσεις που έχουν ήδη υπογραφεί, και η προτεινόμενη δράση, συμπεριλαμβανομένων των αποκαταστάσεων και των φυτοτεχνικών εργασιών κατά μήκος της αναβαθμισμένης γραμμής, θα έχει ολοκληρωθεί έως τον Νοέμβρη του 2020.
Τη σχετική πρόταση είχε υποβάλει η ΕΡΓΟΣΕ και ο συνολικός προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται σε 9.171.321 ευρώ, εκ των οποίων το 77,34% θα καλυφθούν από το CEF και τα υπόλοιπα 2.078.221 από ιδίους πόρους.
Το δεύτερο έργο αφορά την υλοποίηση μελέτης με πιλοτικές δραστηριότητες την υλοποίηση 13 σημείων τροφοδοσίας CNG σε 10 υπάρχοντα πρατήρια υγρών καυσίμων της εταιρείας EKO, κατά μήκος του οδικού κεντρικού δικτύου. Τα 10 πρατήρια βρίσκονται στο οδικό ύψος της Λάρισας, Θήβας, Αλεξανδρούπολης, Ηγουμενίτσας, Πάτρας, Κοζάνης, Κιάτου, Ιωαννίνων, Ξάνθης και Σερρών.
Τη σχετική πρόταση είχε υποβάλλει η ΔΕΠΑ και ο προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται συνολικά σε 9.088.300 ευρώ, εκ των οποίων το 50%, δηλαδή 4.544.150 ευρώ, θα καλυφθούν από το CEF και το υπόλοιπο 50% από ιδίους πόρους.
Ειδικότερα, το πρώτο έργο αφορά την ολοκλήρωση της αναβάθμισης και ηλεκτροκίνησης της σιδηροδρομικής γραμμής Θεσσαλονίκη - Ειδομένη στο τμήμα Πολύκαστρο – Ειδομένη, και περιλαμβάνει όλες τις υπολειπόμενες εργασίες επιδομής και τις εργασίες ηλεκτροκίνησης για την παραλλαγή της χάραξης, την κατασκευή / αναβάθμιση των σιδηροδρομικών σταθμών / στάσεων και τις απαραίτητες φυτοτεχνικές εργασίες σταθεροποίησης και περιβαλλοντικής αποκατάστασης των πρανών.
Οι κύριες εργασίες κατασκευής είναι ήδη σε εξέλιξη, μέσα από δύο συμβάσεις που έχουν ήδη υπογραφεί, και η προτεινόμενη δράση, συμπεριλαμβανομένων των αποκαταστάσεων και των φυτοτεχνικών εργασιών κατά μήκος της αναβαθμισμένης γραμμής, θα έχει ολοκληρωθεί έως τον Νοέμβρη του 2020.
Τη σχετική πρόταση είχε υποβάλει η ΕΡΓΟΣΕ και ο συνολικός προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται σε 9.171.321 ευρώ, εκ των οποίων το 77,34% θα καλυφθούν από το CEF και τα υπόλοιπα 2.078.221 από ιδίους πόρους.
Το δεύτερο έργο αφορά την υλοποίηση μελέτης με πιλοτικές δραστηριότητες την υλοποίηση 13 σημείων τροφοδοσίας CNG σε 10 υπάρχοντα πρατήρια υγρών καυσίμων της εταιρείας EKO, κατά μήκος του οδικού κεντρικού δικτύου. Τα 10 πρατήρια βρίσκονται στο οδικό ύψος της Λάρισας, Θήβας, Αλεξανδρούπολης, Ηγουμενίτσας, Πάτρας, Κοζάνης, Κιάτου, Ιωαννίνων, Ξάνθης και Σερρών.
Τη σχετική πρόταση είχε υποβάλλει η ΔΕΠΑ και ο προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται συνολικά σε 9.088.300 ευρώ, εκ των οποίων το 50%, δηλαδή 4.544.150 ευρώ, θα καλυφθούν από το CEF και το υπόλοιπο 50% από ιδίους πόρους.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου