Απορρύθμιση στις διακομιδές ασθενών που είναι τακτικά περιστατικά, έχει φέρει η μεταφορά του τηλεφωνικού κέντρου του ΕΚΑΒ 2-τομέα Κιλκίς στη Θεσσαλονίκη, υποστηρίζουν οι εργαζόμενοι στο νοσοκομείο Κιλκίς
"Αρρυθμίες" καταγράφονται στη λειτουργία του ΕΚΑΒ Κιλκίς, επηρεάζοντας τόσο τους εργαζόμενους όσο και τους ασθενείς του γενικού νοσοκομείου της περιοχής. Όπως καταγγέλλει το Σωματείο Εργαζομένων του νοσοκομείου Κιλκίς, η μεταφορά του τηλεφωνικού κέντρου του ΕΚΑΒ 2-τομέα Κιλκίς στη Θεσσαλονίκη, έχει απορρυθμίσει τις διακομιδές ασθενών που χαρακτηρίζονται τακτικά περιστατικά, όπως για παράδειγμα ασθενείς που χρειάζονται εξιτήρια και επανεξετάσεις.Το ΕΚΑΒ-2 τομέας Κιλκίς έχει 36 διασώστες και 7 ασθενοφόρα, αναφέρει το Σωματείο, αριθμός που επιτρέπει να είναι σε λειτουργία και να εξυπηρετούν τις ανάγκες του πληθυσμού 4 ασθενοφόρα το πρωί, 3 το απόγευμα και 3 ασθενοφορα την νύχτα.
"Μέχρι και πριν δυο μήνες τα περιστατικά του νομού και του νοσοκομείου σε ό,τι αφορά τα εξιτήρια, τις επιστροφές και τις επανεξετάσεις εξυπηρετούνταν άμεσα χωρίς καμία καθυστέρηση. Από την στιγμή όμως που το τηλεφωνικό κέντρο του ΕΚΑΒ-2 τομέας Κιλκίς μεταφέρθηκε στο παράρτημα Θεσσαλονίκης, σχεδόν καθημερινά τα περιστατικά εντός και εκτός του νομού, φεύγουν με καθυστέρηση ακόμη και 24 ωρών, γιατί οι εργαζόμενοι στο ΕΚΑΒ Θεσσαλονίκης που δέχονται τις τηλεφωνικές κλήσεις των τμημάτων του Νοσοκομείου και των πολιτών απέχουν από τα δευτερογενή τους καθήκοντα. Δηλαδή, εκτελούν μόνο τα επείγοντα και δεν μεταφέρουν άμεσα εξιτήρια, επιστροφές και επανεξετάσεις ασθενών που χρειάζονται ασθενοφόρο" καταγγέλλει το προεδρείο του Σωματείου.
Ενδεικτικά αναφέρεται ότι, την Παρασκευή 14/07/2017 από την παθολογική κλινική του νοσοκομείου Κιλκίς, ασθενής 91 ετών μεταφέρθηκε με ιδιωτικής χρήσης αυτοκίνητο στο σπίτι της στο Κιλκίς. Άλλη ασθενής 94 ετών με εμπύρετο σε αποδρομή - καρδιακή ανεπάρκεια- βηματοδότη και άνοια μεταφέρθηκε επίσης το Σάββατο 15/07/2017 με ιδιωτικό ασθενοφόρο στο σπίτι της στο Κιλκίς.
Ασθενείς από την ορθοπαιδική κλινική, 84 και 85 ετών αντίστοιχα, με χειρουγηθέντα κατάγματα ισχίων μεταφέρθηκαν επίσης με καθυστέρηση μιας ημέρας, μετά το εξιτήριο, με το ΕΚΑΒ στα σπίτια τους στη Γουμένισσα Κιλκίς. Για το θέμα αυτο, μάλιστα, υπέβαλλε αναφορά ο διευθυντής της Ορθοπαιδικής κλινικής του νοσοκομείου, τονίζοντας πως οι καθυστερήσεις, λόγω της διαχείρισης που γίνεται απο το τηλεφωνικό κέντρο ΕΚΑΒ Θεσσαλονίκης, μεταφράζονται σε επιπλέον ημέρες νοσηλείας των ασθενών με ό,τι αυτό σημαίνει για τις δαπάνες του νοσοκομείου αλλα και την υγεία των ίδιων των ασθενών που μένουν στο νοσοκομειο παρότι πρεπει να εξέλθουν, διότι δεν υπάρχει διαθέσιμο ασθενοφόρο για τη διακομιδή τους.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου