Δευτέρα 9 Δεκεμβρίου 2019

Συνεπής ο Λάζαρος Παζαρτζικλής

Εγκαταλείπει τον Τονικίδη  

Εγκαταλείπει τον Τονικίδη και ο Λάζαρος Παζαρτζικλής
Την ανεξαρτητοποίησή του από τη δημοτική παράταξη του κ. Παύλου Τονικίδη ανακοίνωσε ο δημοτικός σύμβουλος Λάζαρος Παζαρτζικλής, από τα βασικά στελέχη της παράταξης ίσως και το βασικότερο μαζί με τον εκ μεταγραφής Θεόδώρο Βαφειάδη από την δεξιά πρώην
παράγοντα της ΝΟΔΕ και ανηψιό πρώην βουλευτή της Ν.Δ και εκ των βασικών αντιδημάρχων της διοίκησης Σισμανίδη που δεν τον εμπιστεύτηκε ο δήμαρχος Σισμανίδης για να του ανανεώσει την θητεία του ως αντιδήμαρχο  ...

Ο κ. Παζαρτζικλής στη δήλωση ανεξαρτητοποίησης αναφέρει:
"Η επιλογή του επικεφαλής της ανεξάρτητης δημοτικής μας παράταξης, κου Τονικίδη, να ενταχθεί οργανωτικά στο κόμμα του ΣΥΡΙΖΑ, δεν μου αφήνει πολλά περιθώρια, παρά να διαχωρίσω τη θέση μου από την επιλογή και από την κοινή μας αυτοδιοικητική πορεία.
Η παράταξή μας συμμετείχε σε 2 διαδοχικές εκλογικές αναμετρήσεις χωρίς να έχει λάβει το χρίσμα κάποιου κόμματος, όμως έχοντας σαφές προοδευτικό στίγμα, διακριτό από τη ΝΔ και τον ΣΥΡΙΖΑ που στήριξαν άλλα ψηφοδέλτια.
Η πορεία μου στα κοινά χαρακτηρίζεται από μία συνεπή στάση, ως προς την ιδεολογική μου ταυτότητα, τις αυτοδιοικητικές θέσεις, αλλά και τη σχέση μου με τους πολίτες. Συνεπώς η αυτόνομη και ανεξάρητη πορεία μου από αυτή του κ. Τονικίδη είναι η μόνη μου επιλογή".
Με εκτίμηση 
Παζαρτζικλής Λάζαρος 
Δημοτικός Σύμβουλος Κιλκίς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου