Η ταλαιπωρία συνεχίζεται και οι ασθενείς παραμένουν σε κατάσταση… φιλοξενίας με προβλήματα χρέωσης φαρμάκων, ένδυσης και τροφής - Τι καταγγέλει ο αντιδήμαρχος Δήμου Παιονίας
Τον δικό τους Γολγοθά ζουν οι ασθενείς του νοσοκομείου Κιλκίς καθώς η μεταφορά του τηλεφωνικού κέντρου του ΕΚΑΒ 2 - τομέα Κιλκίς στην Θεσσαλονίκη προκάλεσε σωρεία προβλημάτων στις διακομιδές των τακτικών περιστατικών, που καλύπτουν κυρίως εξιτήρια και επανεξετάσεις.Ένα χρόνο μετά την μεταφορά, η ταλαιπωρία συνεχίζεται και οι ασθενείς παραμένουν σε κατάσταση… φιλοξενίας με προβλήματα χρέωσης φαρμάκων, ένδυσης και τροφής. Τα τελευταία περιστατικά μαρτυρούν την έκταση του προβλήματος. Συγκεκριμένα, στις 18 Μαΐου πήρε εξιτήριο από το νοσοκομείο Κιλκίς, έπειτα από 6μέρη νοσηλεία στην Ορθοπεδική Κλινική ο κ. Ελευθέριος Γαρόπουλος, αντιδήμαρχος Δήμου Παιονίας. Χρειάστηκε ασθενοφόρο λόγω της σοβαρότητας της κατάστασής του αλλά τελικά, όπως φαίνεται στις φωτογραφίες που δημοσιεύει το protothema.gr μεταφέρθηκε στο σπίτι του με βαν και την βοήθεια πυροσβεστών.
Όπως αναφέρει ο ίδιος στην καταγγελία του προς τον Πρόεδρο του ΕΚΑΒ, «καθώς είμαι κάτοικος Γοργόπης του Δήμου Παιονίας και χρειαζόμουν ασθενοφόρο για να διακομισθώ στην οικεία μου μετά την χειρουργική επέμβαση και την νοσηλεία, με ενημέρωσαν ότι αυτό δεν είναι δυνατό διότι το ΕΚΑΒ δεν έχει διαθέσιμο ασθενοφόρο λόγω έκτακτων περιστατικών και βέβαια συμφώνησα ότι δύναμαι να αναμένω μέχρις ότου μπορέσει το ΕΚΑΒ να με εξυπηρετήσει. Οι ιατροί της ορθοπεδικής μου είπαν ότι θα πρέπει να μεταβώ στην οικεία μου για συνέχιση της αποθεραπείας και να παραμείνω κλινήρης και φυσικά να μην περπατήσω αλλά και να αποφύγω τις μετακινήσεις με άλλο συμβατικό όχημα. Από το ΕΚΑΒ όμως μου διεμήνυσαν ότι είναι αδύνατο να με διακομίσουν και ότι θα υπάρχει δυνατότητα από την ερχόμενη εβδομάδα. Τους εξήγησα ότι πρέπει οπωσδήποτε να μεταφερθώ με ασθενοφόρο καθώς οι γιατροί μου απαγόρευσαν την κίνηση με συμβατικό όχημα αλλά δεν εισακούστηκε το αίτημα μου καθώς οι αρμόδιοι του ΕΚΑΒ, προβάλλοντας φαιδρές δικαιολογίες, το απέρριψαν. Έτσι, αναγκάστηκα να μεταφερθώ με Ι. Χ Βαν όχημα και με την βοήθεια πυροσβεστών οι οποίοι με μετέφεραν από τον θάλαμο στο αυτοκίνητο και με τοποθέτησαν στην καρότσα του οχήματος σε αυτοσχέδια κλίνη. Η μεταφορά μου στην οικεία μου έγινε με τον παραπάνω τρόπο με αποτέλεσμα να υπάρχει σοβαρός κίνδυνος για ενδεχόμενο τραυματισμό, σε περίπτωση φρεναρίσματος ή οποιουδήποτε άλλου βίαιου γεγονότος».
Υπάρχουν όμως κι άλλα παρόμοια περιστατικά με ασθενείς που παραμένουν στο νοσοκομείο «φιλοξενούμενοι». Όπως αναφέρει στο protothema.gr ο γενικός γραμματέας του σωματείου εργαζομένων του νοσοκομείου, Αχιλλέας Καλεμκερίδης, «την Τρίτη 29/05/2018 Κιλκίς ασθενής 92 ετών με άνοια και με αχειρούργητο κάταγμα ισχίου μεταφέρθηκε από την ορθοπεδική κλινική του νοσοκομείου, μετά από 8 ώρες με το ΕΚΑΒ στην οικία της στην Θεσσαλονίκη. Άλλος ασθενής ετών 85 έκανε εισαγωγή στο νοσοκομείο Παπανικολάου για αντικατάσταση βηματοδότη την 18/05/2018. Εξιτήριο πήρε την Παρασκευή 25/05/18 και έφυγε με το ΕΚΑΒ την 29/05/18. Το περιστατικό είχε κατάκλιση και δεν μπορούσε να φύγει με αμάξι. Όλα τα παραπάνω συμβαίνουν γιατί σχεδόν καθημερινά τα περιστατικά εντός και εκτός του νομού, φεύγουν με καθυστέρηση ακόμη και 24 ωρών, γιατί οι εργαζόμενοι στο ΕΚΑΒ Θεσσαλονίκης που δέχονται τις τηλεφωνικές κλήσεις των τμημάτων του Νοσοκομείου και των πολιτών απέχουν από τα δευτερογενή τους καθήκοντα. Δηλαδή, εκτελούν μόνο τα επείγοντα και δεν μεταφέρουν άμεσα εξιτήρια, επιστροφές και επανεξετάσεις ασθενών που χρειάζονται ασθενοφόρο».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου