Πέμπτη 17 Νοεμβρίου 2016

Το ψάρεμα...

Δύο τύποι ψαρεύουν. Ο ένας δεν πιάνει τίποτα. Ο άλλος κάθε λίγο και λιγάκι πιάνει κι από ένα ψάρι σχεδόν ένα (1) μέτρο, το βγάζει από το αγκίστρι και το ξαναρίχνει στη θάλασσα. Μετά από ώρες λέει ο πρώτος: n Ρε φίλε, σε βλέπω τόση ώρα να
πιάνεις τόσο μεγάλα ψάρια, αλλά γιατί τα ξαναπετάς στη θάλασσα; n Εγώ φίλε μου είμαι πολύ πλούσιος, πάω στις ταβέρνες και τρώω τα καλύτερα ψάρια, αλλά ψαρεύω γιατί μου αρέσει η διαδικασία. Να σηκώνομαι πρωί, παίρνω τα σύνεργα, βάζω τα αγκίστρια στην πετονιά, τα δολώνω, περιμένω μέχρι να τσιμπήσει το ψάρι και αυτό για μένα είναι μεγάλη απόλαυση. n Και δε μου τα δίνεις εμένα τα ψάρια, που είμαι πολύ φτωχός και έχω και εφτά (7) παιδιά να θρέψω. n Καλά και αφού είσαι φτωχός, γιατί έκανες τόσα παιδιά; n Μου αρέσει η διαδικασία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου