Τετάρτη 17 Αυγούστου 2016

Η έκπληξη...

Eκθεση του Τοτού με θέμα
 «Πώς πέρασα τη Κυριακή».

 «Την Κυριακή πήγα με τους γονείς μου στο κτήμα του παππού μου. Ο παππούς μου στο κτήμα του έχει ένα τράγο, μία άσπρη κατσίκα και μία μαύρη. Την Κυριακή λοιπόν ο τράγος πήδηξε την μαύρη κατσίκα…» Βλέπει η δασκάλα την έκθεση, αλλά από ντροπή δεν είπε τίποτα. Την επόμενη εβδομάδα έκθεση με θέμα «Πως πέρασα το Πάσχα». «Το Πάσχα, γράφει ο Τοτός, πήγα με τους γονείς μου στο κτήμα του παππού μου. Ο παππούς μου στο κτήμα του έχει έναν τράγο, μία άσπρη κατσίκα και μία μαύρη. Τη μέρα του Πάσχα λοιπόν ο τράγος πήδηξε την άσπρη κατσίκα. Η δασκάλα μη αντέχοντας άλλο φωνάζει τον Τοτό και του λέει:
 -Τοτό σου απαγορεύω να χρησιμοποιείς τέτοιες εκφράσεις. Θα λες ο τράγος έκανε έκπληξη, όχι πήδηξε. Μετά τις καλοκαιρινές διακοπές, θέμα «Πως πέρασα στις διακοπές». «Το καλοκαίρι πήγα με τους γονείς μου στο κτήμα του παππού μου. Ο παππούς μου στο κτήμα του έχει έναν τράγο, μία άσπρη κατσίκα και μία μαύρη κατσίκα. Μία μέρα λοιπόν ο τράγος έκανε έκπληξη στη μαύρη κατσίκα και πήδηξε την άσπρη.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου