Τετάρτη 24 Αυγούστου 2016

Οι εξετάσεις...

Δίνει κάποιος εξετάσεις οδήγησης.
 Περνάει το πρακτικό μέρος και συνεχίζει με το θεωρητικό.
 Τον ρωτάει ο εξεταστής:

 - Οδηγείς βράδυ και βλέπεις δύο φώτα να έρχονται καταπάνω σου.
Τί είναι;
- Αυτοκίνητο, απαντάει ο εξεταζόμενος.
 - Ναι ρε παιδί μου, αυτοκίνητο είναι, αλλά τί μάρκα; Opel, Nissan, Toyota;
- Πού να δω κύριε μέσα στο σκοτάδι; - Επόμενη ερώτηση! Οδηγείς βράδυ και βλέπεις ένα φως να έρχεται καταπάνω σου.
Τί είναι; - Μηχανάκι!
- Ναι ρε παιδί μου, μηχανάκι είναι, αλλά τί μάρκα; Kawasaki, Suzuki, Harley;
- Πού να δω κύριε μέσα στο σκοτάδι;
- Τελευταία ερώτηση! Άμα δεν απαντήσεις σωστά κόβεσαι! Οδηγείς βράδυ και βλέπεις δύο φώτα να έρχονται καταπάνω σου, αλλά είναι λίγο πιό ψηλά από το αμάξι σου.
 Τί είναι; - Νταλίκα!
- Ναι ρε παιδί μου, νταλίκα είναι, αλλά τί μάρκα;
Man, Daf, Scanya; Κόβεσαι!
Εκνευρισμένος ο εξεταζόμενος, ρωτάει τον εξεταστή:
- Κύριε εξεταστά, να σας κάνω κι εγώ μια ερώτηση!
Οδηγείτε βράδυ και βλέπετε στην άκρη του δρόμου μια γυναίκα ντυμένη προκλητικά να πηγαινοέρχεται.
Τί είναι; - Εκδιδόμενη…
- Ναι ρε παιδί μου, εκδιδόμενη είναι, αλλά ποιά; Η μάνα σου, η κόρη σου ή η γυναίκα σου!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου