Πέμπτη 3 Δεκεμβρίου 2020

Η Κιλκισιώτισσα Milfάρα και ο φοιτητής των ΤΕΙ....

 


Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΜΑΣ ΗΡΘΕ ΜΕ mail ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ ΠΟΥ ΙΣΧΥΡΙΖΕΤΑΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΠΟΥΔΑΣΤΗΣ ΤΩΝ ΤΕΙ. ..ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΟΜΟΙΟΤΗΤΑ ΜΕ ΠΡΟΣΩΠΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΚΙΛΚΙΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ΣΥΜΠΤΩΜΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΔΩΣΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ που φαίνεται πως είναι προιόν της φαντασίας του: 

Θοδωρή γειά σου. Το όνομά μου είναι Πασχάλης και είμαι σπουδαστής στα ΤΕΙ του Κιλκίς και τώρα με την καραντίνα είμαι στον τόπο καταγωγής μου και διαβάζω με ενδιαφέρον τις ιστορίες που ανεβάζεις με την Αλβανίδα και τον επιχειρηματία, τον Γεωπόνο και δε σε κρύβω ότι με αφορμή αυτές τις ιστορίες  αποφάσισα να γράψω την πρώτη μου ερωτική ιστορία που έζησα στην πόλη σας με ένα εκπληκτικό κοντό έκφυλο μιλφάκι οπότε... δώστε μου μια μικρή ανοχή στις όποιες αστοχίες έχει η ιστορία ως προς το ύφος. 
 Λοιπόν αρχικά να πω ότι είμαι 20 χρονών περίπου και σπουδάζω στο ΤΕΙ σας. Μου αρέσει η μόδα και το καλό ντύσιμο με γούστο.
 Είμαι σχετικά γυμνασμένος και διατηρούμαι αρκετά καλά απ’ ότι μου λένε τα σχόλια του γυναικείου φύλου. Είμαι 1.84, μελαχρινός και με μούσι. 
Όσο για τα προσόντα μου, δεν έχω αφήσει ποτέ γυναίκα παραπονεμένη, το δυνατό μου σημείο όμως μου λένε είναι το βλέμμα μου. 
Ξέρω πως να κοιτάξω μια γυναίκα και να της δώσω να καταλάβει τι θέλω. 
 Η ιστορία μου λοιπόν αφορά την Χ  μια γυναίκα γύρω στα 40, κοντούλα με πληθωρικό σώμα, χωρίς παραπανίσια κιλά όμως, δύο ολοστρόγγυλες βυζάρες που σε κάνουν να θες να χωθείς ανάμεσά τους, ένα πεταχτό κωλαράκι που για την ηλικία της είναι φωτιά και δε χάνει ευκαιρία να δείχνει φορώντας συνέχεια εφαρμοστά κολάν και ένα αρκετά έκφυλο πρόσωπο, που εξάπτει τη φαντασία κάθε άντρα με το λάγνο ένοχο βλέμμα του. 
 Εγώ στην Χ πήγα μερικές φορές για κούρεμα, δούλευε σε ένα κομμωτήριο του Κιλκις το οποίο ήταν κοντά στο σπίτι μου οπότε με βόλευε. 
Μια μέρα λοιπόν αφού είχα κλείσει ραντεβού, κλασσικά εμφανίζομαι στην ώρα μου για το κούρεμα και η Χ με περίμενε. Γενικά είναι γυναίκα έξω καρδιά, πάντα μιλάγαμε ελεύθερα για διάφορα θέματα, ακόμα και γκόμενες που είχα κατά καιρούς με ρώταγε. 
Εκείνη την ημέρα όμως φαινόταν στεναχωρημένη, οπότε λόγω της οικειότητας που είχαμε αναπτύξει τη ρώτησα τι έχει.
 - Άστα, μου λέει,  Πασχάλη μου, είσαι από τα τελευταία κουρέματα που κάνω στο μαγαζί, το κομμωτήριο δεν πάει καλά τώρα τελευταία και θα με διώξουν
 - Και για αυτό σκας;… της λέω, νέα είσαι, τους πελάτες σου τους έχεις, και με τέτοια εμφάνιση βρίσκεις δουλειά σε αντρικό κουρείο για πλάκα… της λέω και της κλείνω το μάτι. 
Αυτή αρχίζει να γελάει και μου απαντάει: - Δεν είμαι καμιά πουτάνα ρε κωλόπαιδο κομμώτρια είμαι, αλλά μου έφτιαξες τη διάθεση. Με βρίσκεις ωραία κι ας είμαι γριά...
- Α, εσύ πατάς κάτω όλες τις 20άρες που ξέρω, είσαι γυναίκα με τα όλα σου, και για να μη στεναχωριέσαι για την δουλειά, θα έρχομαι εγώ να με κουρεύεις κάθε μήνα, δωσ’ μου το κινητό σου και θα σε παίρνω να κανονίζουμε. 
 Έτσι κι έγινε. Εγώ χαρούμενος που θα είχα επιτέλους την ευκαιρία να βρεθώ με αυτό το κοντό καβλάκι  κάπου πιο απόμερα....
Περίμενα πώς και πως να περάσουν 2-3 βδομάδες, μη με πάρει και χαμπάρι η Χ πως είμαι κανένας λιγούρης πεινασμένος και γίνω ρόμπα γιατί δεν μου είχε δώσει δικαιώματα. 
Μου λέει λοιπόν την διεύθυνση του σπιτιού της, φοράω μια φόρμα, η οποία τονίζει τα πλούσια προσόντα μου και ξεκίνησα να πάω. 
 Χτυπάω το κουδούνι και μου ανοίγει λέγοντάς μου «καλώς τον». Μένω μαλάκας επιτόπου. 
Πρώτη φορά τη βλέπω ντυμένη έτσι, φόραγε ένα πράσινο ανοιχτό σορτσάκι, τόσο κοντό που ίσα-ίσα που κάλυπτε το ...ροζουλί εγώ της, και από πάνω ένα αμάνικο μπλουζάκι με ένα αβυσσαλέο ντεκολτέ, που άφηνε τις υπέροχες βυζάρες της έρμαιο της φαντασίας μου. 
Περιττό να πω ότι άρχισα να πρήζομαι με αυτό το θέαμα. 

 - Τι κάθεσαι εκεί αγόρι μου;… μπες μέσα… μου κάνει και γυρνάει την πλάτη για να προχωρήσει στο βάθος του σπιτιού. 
Τότε ήταν που είπα στον εαυτό μου ότι εκείνη την μέρα πρέπει να πάω μαζί της πάση θυσία. Πέρα του ότι είχα θέα την απίστευτα τουρλωτή πίσω όψη της την οποία τόνιζε απερίγραπτα το στρινγκάκι της, στο κωλομάγουλο ακριβώς κάτω από τον κώλο φαινόταν ένα τατουάζ σε σχήμα πεταλούδας, (εδώ να πω ότι με τα τατουάζ έχω μεγάλο φετίχ) και κάπου εκεί ...γύρισε το μυαλό μου!

Με τα πολλά, πάμε στο μπάνιο, κάθομαι στην καρέκλα και ετοιμάζεται να με λούσει.

 - Δε πιστεύω να σε πειράζει μου λέει που έβαλα κάτι άνετο, εδώ σπίτι είναι, μόνοι μας είμαστε, οπότε είπα να βολευτώ… μου λέει και χαμογελάει.
 - Τι να με πειράζει ρε Χ. είσαι σοβαρή; Ποιον άντρα θα τον πείραζε τέτοιο θέαμα;… της λέω! Και με αυτή την φράση της χαμογέλασα πονηρά. 

Όση ώρα με έλουζε ήταν σκυμμένη από πάνω μου με αποτέλεσμα να έχω πλήρη θέα όλο το τέλειο στήθος της από τον καθρέφτη και η καύλα μου να έχει χτυπήσει κόκκινο, πράγμα που δεν κρυβόταν. 
Όταν έρχεται η ώρα να με σκουπίσει, της πέφτει η πετσέτα, δήθεν κατά λάθος και σκύβει να την πιάσει φέρνοντας το κεφάλι της δίπλα από το μπούτι μου έχοντας έτσι σε πλήρη θέα τα πληθωρικά μου προσόντα κάτω από την φόρμα.

 - Τι έχουμε εδώ μου λέει, τόσο πολύ σου άρεσε του λούσιμο Πασχάλη; και γέλασε πρόστυχα....

....ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου