- Ως το 2018 το “πάγωμα” στο πρόστιμο των 250 ευρώ
- Πως θα δείτε εάν το αυτοκίνητό σας είναι ασφαλισμένο ή κινδυνεύετε με πρόστιμο
- Είναι 1.150.000 τα ραβασάκια που εστάλησαν στους ιδιοκτήτες αυτοκινήτων και μοτοσικλετών.
- Ωστόσο για περισσότερους από 300.000 το πρόστιμο ήταν άδικο.
Οι ιδιοκτήτες αυτοί καλούνται να πληρώσουν για αυτοκίνητο που δεν έχουν, για αυτοκίνητο ή μηχανή που έχουν καταθέσει πινακίδες κλπ.
Το πρόστιμο των 250 ευρώ θα πρέπει να πληρωθεί σε δυο μήνες, σε διαφορετική περίπτωση έρχονται βαρύτερα πρόστιμα. Ωστόσο τα κενά που εντοπίστηκαν φαίνεται ότι αλλάζουν τα δεδομένα.
Δεν μιλάμε για απαλλαγή από το πρόστιμο, απλά για πάγωμα της διαδικασίας ώστε οι περιπτώσεις όπου υπάρχουν αδικίες να ελεγχθούν και να εξαιρεθούν. Το πάγωμα αυτό θα είναι, σύμφωνα με τις πληροφορίες για έξι μήνες, ως τα τέλη του 2017 δηλαδή.
Εξετάζεται ως τότε όλοι οι ιδιοκτήτες να έχουν το δικαίωμα να ασφαλιστούν και να γλιτώσουν το πρόβλημα έτσι ώστε να υπάρξει ένα κύμα ασφαλίσεων και να σταματήσει το άθλιο φαινόμενο που παρατηρείται στους ελληνικούς δρόμους.
- Πως θα δείτε εάν το αυτοκίνητό σας είναι ασφαλισμένο ή κινδυνεύετε με πρόστιμο
- Είναι 1.150.000 τα ραβασάκια που εστάλησαν στους ιδιοκτήτες αυτοκινήτων και μοτοσικλετών.
- Ωστόσο για περισσότερους από 300.000 το πρόστιμο ήταν άδικο.
Οι ιδιοκτήτες αυτοί καλούνται να πληρώσουν για αυτοκίνητο που δεν έχουν, για αυτοκίνητο ή μηχανή που έχουν καταθέσει πινακίδες κλπ.
Το πρόστιμο των 250 ευρώ θα πρέπει να πληρωθεί σε δυο μήνες, σε διαφορετική περίπτωση έρχονται βαρύτερα πρόστιμα. Ωστόσο τα κενά που εντοπίστηκαν φαίνεται ότι αλλάζουν τα δεδομένα.
Τώρα και μετά τις αντιδράσεις φαίνεται ότι εξετάζεται “πάγωμα” των προστίμων ώστε να ξεκαθαρίσει η κατάσταση.
Δεν μιλάμε για απαλλαγή από το πρόστιμο, απλά για πάγωμα της διαδικασίας ώστε οι περιπτώσεις όπου υπάρχουν αδικίες να ελεγχθούν και να εξαιρεθούν. Το πάγωμα αυτό θα είναι, σύμφωνα με τις πληροφορίες για έξι μήνες, ως τα τέλη του 2017 δηλαδή.
Εξετάζεται ως τότε όλοι οι ιδιοκτήτες να έχουν το δικαίωμα να ασφαλιστούν και να γλιτώσουν το πρόβλημα έτσι ώστε να υπάρξει ένα κύμα ασφαλίσεων και να σταματήσει το άθλιο φαινόμενο που παρατηρείται στους ελληνικούς δρόμους.
Παρά το γεγονός ότι κυκλοφορούν οχήματα χωρίς ασφάλιση υπάρχουν και οι
περιπτώσεις όπου μπορεί να υπάρχει λάθος στην καταγραφή των στοιχείων,
καθώς η κατάθεση πινακίδων μπορεί να μην εμφανίζεται στην φορολογική
δήλωση, ενώ τα τέλη κυκλοφορίας ακόμη κι αν δεν πληρώνονται, εκδίδονται
αφού τα αυτοκίνητα αποτελούν τεκμήριο.
Τα προβλήματα που αναφέρονται και τι πρέπει να κάνει ο ιδιοκτήτης του οχήματος:
-Το όχημα ήταν ασφαλισμένο κατά την ημερομηνία διασταύρωσης των
στοιχείων, αλλά δεν φαίνεται στο σύστημα. Ο κάτοχος πρέπει να απευθυνθεί
στην Ασφαλιστική του Εταιρεία
-Έχει αλλάξει αριθμός κυκλοφορίας, ή ήταν σε ακινησία την ημερομηνία
διασταύρωσης, ο ιδιοκτήτης πρέπει να απευθυνθεί στη ΔΟΥ προσκομίζοντας
τα απαραίτητα δικαιολογητικά
-Το αυτοκίνητο ή η μηχανή έχει κλαπεί. Στην περίπτωση αυτή θα πρέπει ο
ιδιοκτήτης να απευθυνθεί στην ΕΛ.ΑΣ. για να πάρει τη σχετική βεβαίωση
για το συμβάν.
-Έχει αλλάξει ιδιοκτήτης. Στην περίπτωση αυτή θα πρέπει να εκδοθεί η σχετική βεβαίωση από την Περιφερειακή Υπηρεσία Μεταφορών
-Εάν η μεταβίβαση έγινε σε Κ.Ε.Π και δεν έχει εκδοθεί νέα άδειας
κυκλοφορίας, ο παραλήπτης του προστίμου απευθύνεται στην Εφορία,
προσκομίζοντας την απαραίτητη βεβαίωση
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου