Πέμπτη 21 Ιουλίου 2022

Ο Κιλκισιώτης βράζει στην Αθήνα


Είμαι στη γαμημένη Αθήνα εδώ και μερικές εβδομάδες και βράζω από τη ζέστη. ( Αθήνα γαμημένη ο ΠΑΟΚ δεν πεθαίνει)… Χθες το απόγευμα ξύπνησα  καυλωμένος από την μεσημεριανή μου σιέστα. Τηλεφωνάω στην φοιτήτρια  στην Πατησίων για ξαλάφρωμα αλλά το πορνίδιο είναι σε κάμπινγκ στην Πελοπόννησο. Δεν το σκέφτομαι πολύ, παίρνω τη Μικαέλα από το Βουκουρέστι Είμαι έγκυος  ηλίθιε με λέει, γιατί δεν βάζεις προφυλακτικό! Ρε πούστη μου τι πάθανε όλες σήμερα που έχω καύλες! Πιάνω το λάπτοπ και αρχίζω το ψάξιμο στις προνοσελίδες. Σκαλώνω σε ένα καυλάκι μούρλια…80 ευρώ! Φτου γαμώ τον Κούλη μου μέσα, ακόμα δεν μπήκε το επίδομα! Παίρνω αγανακτισμένος πάλι τη Μικαέλα … « καύλα μου που είναι ο Ορέστης ο κρεοπώλης άντρας σου;  Να έρθω να σε χύσω; Προλαβαίνω;» .. Άντε έλα μου λέει το τσουλί….Χτυπάω το σιάλις των 20, πίνω και δύο γράπες μονοκοπανιά για να κάνω εντύπωση και Βούρο στον πατσά…Μια χαρά σκέφτομαι. Δεν θα ξοδέψω και λεφτά για καπότες. Θέλω απλά να νοιώσω μια γυναικεία ανάσα στο κορμί μου και να χύσω. Μέσα της. Η τρύπα δεν μ' ενδιαφέρει. Πατέρας του παιδιού ο Ορέστης ο κρεοπώλης. Έτσι λέει η Μικαέλα δηλαδής….Φτάνω και μπαίνω μέσα της κατευθείαν- με περίμενε γυμνό το τσουλί- χύνω μετά από τρία τέταρτα σκληρού και αδυσώπητου σφυροκοπήματος. Σκουπίζομαι στο σατέν σεντόνι του Ορέστη και το τσουλί αποχαυνωμένο με διώχνει γιατί θα γυρίσει σπίτι ο κερατάς….Ντύθηκα βιαστικά και σύρθηκα στο σπίτι του Κυρ Αλέκου του Πασόκου μέντορα της περιοχής, που αραβώνιαε την κόρη του με ένα φιλελολεφτ υπασπιστή του Κούλη! Κόλλημα αυτοί οι πασόκοι να με καλούν στις μαζώξεις τους…. Κάτι σαν πλαστικό φυτό διακοσμητικό νιώθω μερικές φορές. Τζάμπα φαί και καυλομουνάκια αραδιασμένα στο σαλόνι! Μπουκάρω στο σπίτι και ο Κυρ Αλέκος με συστήνει στην ομήγυρη: τρία αγοράκια ντυμένα φίλελεφτ μαζί με ένα ζευγάρι γκέι και τη λεσβία ανιψιά του, γιατρό στο Παίδων! Πιάνω το χέρι της ανιψιάς - πάντα καυλώνω με τις λεσβίες εκτός κι αν είναι υπουργίνες ή δημοσιογράφοι- και το σφίγγω με θέρμη! «Κολλάει το χέρι σου» μου είπε το μελαχρινό τσουλί… « από τη ζέστη …» απάντησα εγώ αφού δεν είχα σκουπιστεί καλά στο σεντόνι του Ορέστη…Πιάνω τον Κυρ Αλέκο και τον βγάζω στο μπαλκόνι: φέρε αυτό το καλό ουίσκι που πίνουν οι Πασόκοι γέροι όταν μαζεύονται να συζητήσουν για τα μεγαλεία του Αντρέα…και σε λίγο χάϊδευα τα παγάκια στο ποτήρι με το 16άρι λαγκαβουλιν - με την φανταστική γεύση στάχτης που αφήνει στον ουρανίσκο, μοιάζει με την αίσθηση που έχεις στο στόμα σου έπειτα από μιας ώρας γλύψιμο 20χρονης κλειτορίδας- σκεφτόμενος τον 65χρονο Ορέστη και την νυμφομανή Ρουμάνα γυναίκα του….σίγουρα δεν είναι δικό του το παιδί….κατέληξα στο συμπέρασμα ενώ έβλεπα πάλι το καυλί μου να ορθώνεται χωρίς να μπορώ να το κρύψω…και τώρα πως συνεχίζω ο μαλάκας; 20άρι σιάλις κατακαλόκαιρο; …Σηκώνομαι αφού ήπια μονορούφι το 16άρι νέκταρ και χαιρέτησα όλη την παρέα. Στον μικρό πουστράκο που στεκόταν στην εξώπορτα …δεν άντεξα : «Εστιν ουν ξέκωλο, ανήρ έχων αιμοροεές εκ του πρωκτού κατερχόμενες, αιτιωδώς συσχετιζόμενες μετά των ερωτικών προτιμήσεων» …ο Κυρ Αλέκος έσκασε στα γέλια βλέποντας το σηκωμένο καυλί μου κι εμένα να χαριεντίζομαι με την μικροκαμωμένη αδελφή…άντε καλό βόλι μου φώναξε κι έκλεισε την πόρτα πίσω μου!         Και τώρα τι κάνεις γερομαλάκα με την πούτσα όρθια και απένταρος;…..( συνέχίζεται)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου