Τρίτη 18 Ιουνίου 2019

Ρε μήπως αυτόν φοβόταν ο Γεωργαντάς τελικά;

Αγαπητοί συντοπίτες.
Σήμερα και μέχρι την ανακοίνωση του ψηφοδελτίου της ΝΔ στην εκλογική περιφέρεια Κιλκίς ήλπιζα την συμμετοχή μου σε αυτό.
Ελπίδα η οποία καλλιεργήθηκε μετά από πρόσκληση μου στα γραφεία του
κόμματος πριν αρκετό καιρό αναγνωρίζοντας την πολιτική μου πορεία τόσο ως κομματικό στέλεχος της ΝΔ αδιάλειπτα από τα φοιτητικά μου χρόνια όσο και την προσφορά μου στην τοπική αυτοδιοίκηση με τον βαθμό του δημοτικού συμβούλου και μετέπειτα του Αντιδημάρχου.
Σέβομαι απόλυτα τις επιλογές του προέδρου Κυριάκου Μητσοτάκη στην σύνθεση του ψηφοδελτίου και οφείλω να τις στηρίξω έτσι ώστε η ανατροπή να είναι ολική και καθολική.
Θα ήθελα να ευχαριστήσω την οικογένεια μου, τους φίλους μου και γενικότερα όλους αυτούς που με περιέβαλαν με αγάπη και μου δώσανε κίνητρο ώστε να ασχοληθώ με την πολιτική σε αυτό τον βαθμό, αλλά και να τους διαβεβαιώσω ότι θα συνεχίσω να αγωνίζομαι για τον τόπο μου και τους συντοπίτες μου πιστεύοντας στις ανθρώπινες αξίες και τις ίσες ευκαιρίες για όλους.

Γιάννης Δ. Δημητριάδης
Διπλ. Πολιτικός Μηχανικός
Αντιδήμαρχος Κιλκίς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου