Φοβάμαι ότι θα είμαι προκλητικός αλλά μ’ αρέσει να λέω τα πράγματα με το όνομά τους…άλλωστε δεν αντέχω στον πειρασμό να σιωπήσω!! ιδιάιτερα όταν αισθάνομαι ότι προσβάλλομαι ως πολίτης, ως κιλκισιώτης.
Δεν ξέρω λεπτομέρειες από τις συμβατικές υποχρεώσεις του κου Χουάνκο Κοράλες αλλά υποθέτω ότι αναθέτοντας την υπόθεση του κουκλοθεάτρου σε κάποιον επαγγελματία δεν ήταν στόχος η ανάλωση των κονδυλίων του ΕΣΠΑ αλλά η επίτευξη της αυτοχρηματοδότησης της λειτουργίας του κουκλοθεάτρου μετά από κάποια χρόνια «συν»χρηματοδότησης από το ΕΣΠΑ… έτσι ώστε να μπορεί να λειτουργεί και μετά την «συν»χρηματοδότηση αυτή και να μην υπάρχει «δυς»λειτουργία του θεσμού μετά το πέρας αυτής.
Τα «σκληρά» ερωτήματα που προκύπτουν επομένως είναι;
1. Επιτεύχθηκε ο στόχος της αυτοχρηματοδότησης του κουκλοθεάτρου;
2. Σε ποιο βαθμό;
3. Πόσα χρήματα ήρθαν στο κουκλοθέατρο τα τελευταία χρόνια από τα εισητήρια ή άλλες πηγές;
4. Κι αν δεν έρχονταν χρήματα στο «ταμείο’ (πέρα από αυτά που έδωσαν τα παιδιά των κιλκισιωτών για να παρακολουθήσουν, σχεδόν υποχρεωτικά μέσα από τα σχολεία τους), καταφέραμε να προσελκύουμε συμμετοχές χωρίς να τους πληρώνουμε τα έξοδα διαμονής, κλπ; Θα έρθουν και του χρόνου κάποιες καλλιτεχνικές συμμετοχές χωρίς να τους πληρώσουμε τα έξοδα;
5. Πόση ήταν η αμοιβή του κου Κοράλες; Ήταν αποκλειστικής απασχόλησης στο Κουκλοθέατρο Κιλκίς ή απασχολούνταν κι αλλού ταυτόχρονα;
6. Αν υπήρχε «συν…χρηματοδότηση» της λειτουργίας του κουκλοθεάτρου κι όχι «δυσ…τοκία» πληρωμών μήπως θα συνέχιζε ο κος Κοράλες;
Καταλαβαίνω την συνέπεια των παραπάνω ερωτημάτων μου (που δεν θυμάμαι ή δεν ξέρω να τέθηκαν σε κάποιο Δημοτικό Συμβούλιο), όμως πριν ακούσω οποιονδήποτε αντίλογο θα ήθελα να διευκρινήσω και να θυμίσω ότι είμαι ένας από τους ΠΟΛΛΟΥΣ έμπρακτους υποστηρικτές της λειτουργίας του παιδικού θεάτρου στο Κιλκίς (που μετεξελίχθηκε και σε κουκλοθέατρο) την δεκαετία του ’90 με «ταπεινό» ρόλο να κρατάω έναν προβολέα (όντας αντιπρόεδρος της ΤΕΧΝΗΣ) σε μια παράσταση του «Μάγου Οζ» (έναντι πολλών άλλων κιλκισιωτών με πραγματικά σημαντικούς ρόλους, σκηνοθεσίας, μουσικής, χορογραφίας, κουστουμιών, ηθοποιίας, κλπ, κλπ), με ισχυρότατο κίνητρο την ευχαρίστηση των παιδιών μου (κάποιοι από τους πρωταγωνιστές δεν το είχαν ούτε αυτό, όπως ο Χρήστος). Επομένως, ως «ερασιτέχνες κιλκισιώτες» (χωρίς χρήματα) κάναμε αρκετά και φυσιολογικό είναι να ζητήσουμε περισσότερα από επαγγελματίες.
Δεν ξέρω αν ο κος Κοράλες μετά τόσα χρόνια εργασίας του στο Κιλκίς (και πληρωμής του από τους Έλληνες πολίτες κατάφερε να μάθει καλά ελληνικά και δεν ξέρω αν τα ορθογραφικά λάθη οφείλονται στην αντιγραφή του κειμένου και μόνο…όμως το κείμενο μια χαρά ευρηματικό προσβλητικό για τους κιλκισιώτες είναι στα «συν…» και στα «δυς..»
Η αλήθεια είναι ότι το φεστιβάλ ΔΕΝ ενηλικιώθηκε γιατί «δύσ..κολα» θα σταθεί στα πόδια του οικονομικά αφού τελείωσε η «συν..χρηματοδότηση» από το ΕΣΠΑ… απλά την «κάνουμε με ελαφρά πηδηματάκια» όταν αρχίζουν τα «δύσ…κολα».
Τέλος, αν ο κος Κοράλες θέλει να πει κάτι συγκεκριμένο για την Δημοτική αρχή ή κάποιον φορέα…ας το κάνει. Δεν μπορεί όμως να απευθύνεται αόριστα και προσβλητικά προς τους κιλκισιώτες.ΒΑΣΙΛΗΣ ΜΑΤΣΚΟΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου